Ar dietos tabletes gali užtrukti?

Dietų tabletes negalima tiesiogiai paveikti jūsų laikotarpiu, tačiau jie gali netiesiogiai paveikti jūsų menstruacinį ciklą. Jūsų dieta vaidina svarbų vaidmenį jūsų laikotarpio veikloje. Jei nuolatos nekreipkite dėmesio į sveikos mitybos vartojimą, galiausiai jūsų laikotarpiai gali sustoti. Kai tai įvyksta, tai nėra natūralu. Tai tik normalu, kad jūsų laikotarpis nebebūtų kituose atvejuose, pvz., Nėštumo, menopauzės ir išskirtinio maitinimo krūtimi metu. Jei jūsų laikotarpiai pasireiškia vėlai arba visiškai sustabdyti, pasikalbėkite su savo gydytoju.

Dietos tabletes

Dietinės tabletės turi šalutinį poveikį, pvz., Pykinimą, galvos svaigimą, apetito praradimą ir viduriavimą. Dusfunkciniai menstruaciniai ciklai paprastai nepateikiami kaip šalutinis poveikis. Jie gali atsirasti, tačiau tai nėra tiesioginis dietos piliulių vartojimo rezultatas. Dauguma dietos tablečių veikia, slopindami jūsų apetitą. Kai jūs nenaudojate pakankamai maistinių medžiagų ir kalorijų, jūsų kūnas pradeda manyti, kad jis eina į bado režimą ir veikia atitinkamai.

Mityba

Pasak Amerikos Amerikos ortopedijos chirurgų akademijos, netinkama mityba iš tikrųjų gali sukelti jūsų laikotarpius. “AAOS” paaiškina, kad bloga mityba kartu su mažai kalorijų vartojimu, dideliu energijos poreikiu ir mažu kūno riebalų kiekiu gali sukelti amenorėją arba menstruacijų nebuvimą. Jei negausite pakankamai maisto, dėl apetito slopinančio preparato, galite praleisti laiką arba gali būti atidėtas.

Kūno svoris

Pasak “Nacionalinių sveikatos institutų”, drastiškas svorio sumažėjimas taip pat gali sukelti pavėluotą laikotarpį arba praleisti jį visiškai. Didelio svorio sumažėjimas gali atsirasti dėl apetito slopinančio ar dietinio piliulio, kuriame yra stimuliuojančių medžiagų. Stimuliatoriai dažniausiai suteikia jums daugiau energijos nei paprastai, todėl jūs tampa aktyvesnis, dėl ko susidaro daugiau sudegintų kalorijų.

Kiti priežastys

Padidėjęs fizinis aktyvumas ar per daug veikimas gali taip pat paveikti jūsų mėnesinių ciklą. Niekada neduokite jokio treniruotės režimo be gydytojo patvirtinimo. Jei manote, kad jūsų laikotarpis yra pavėluotas dėl padidėjusio fizinio aktyvumo arba per daug ištvirkškite, pasikalbėkite su savo gydytoju. Gali prireikti pakeisti treniruočių programą ir naudoti labiau konservatyvų treniruotę.